Schoolreis groep 2

apr 23

Afgelopen vrijdag zijn de kinderen van groep 2 naar Dongen geweest, naar Pukkemuk. Om half tien vertrokken wij met zeven auto´s. Nadat we waren aangekomen, kregen de kinderen eerst wat te drinken. En een lekker zakje chips. Vervolgens begon het klimmen en klauteren, glijden, noem maar op. Daarna zijn we heerlijk een poos naar buiten geweest. Daar was ook weer van alles te doen. En gelukkig was het droog. Heerlijk om te zien, al die blijde gezichten.
Na al dat spelen hadden ze wel trek gekregen. We hebben heerlijke frietjes gegeten. Daarna konden de kinderen nog heerlijk binnen spelen. Buiten was het inmiddels gaan regenen. Om twee uur reden wij met de kinderen weer naar huis. Het is echt een hele leuke dag geworden. De kinderen hebben genoten. En wij ook!
Er staan al enkele foto’s op de site onder “foto’s”, binnenkort kunt u daar meer foto´s vinden.