Naar Pukkemuk geweest

mei 22

U heeft al bij groep 1 kunnen lezen, wat de kinderen allemaal gedaan hebben. We troffen het enorm met het weer. De kinderen hebben er volop van genoten en wij ook. U ziet hier al enkele foto’s van de dag. Alle andere foto’s kunt u in het fotoalbum terug vinden.
In de klas gaan wij verder met Pluk van de Petteflet. Een enorm leuk thema, dat de kinderen erg aanspreekt. Annie M.G.Schmidt heeft het verhaal van Pluk geschreven. Op 20 mei zou ze jarig geweest zijn. Vandaar dat van 14 t/m 24 mei voor het twaalfde opeenvolgende jaar de Annie M.G. Schmidt week plaats vindt. Tevens gaat er een nieuwe muzikale voorstelling in première.
We zijn allemaal heel nieuwsgierig hoe het in de klas verder gaat met het verhaal. Krijgt Pluk zijn torenkamertje terug? Blijft het goed gaan met Zaza de kakkerlak? Binnenkort gaan wij het allemaal horen…