Juffendag in groep 2

jul 13

Op vrijdag 12 juli was het zover. De juffen vierden hun verjaardag. Bart was die dag echt jarig, maar dat hadden we een dag eerder gevier. Het werd een hele leuke dag. De kinderen waren prachtig verkleed. We hebben allerlei spelletjes gedaan. Het weer was prima, dus we konden ook van alles buiten doen. Natuurlijk hebben wij ook lekker gesmuld. Dat hoort bij een feestje. We hebben door de dag heen ook de film van Pluk gekeken. Al weken lang lezen wij de kinderen voor uit het boek van Pluk. En nu, als kers op de taart, hebben we ook de film gekeken. Wij als juffen vinden de film nog steeds ontzettend leuk. De gezichten van de kinderen tijdens het kijken, wij genieten ervan. Een paar kinderen kenden de film al. Helemaal niet erg, vonden ze, want de film is ontzettend leuk!
Iedereen heel erg bedankt voor de cadeautjes, de kaartjes met lieve woorden en de prachtige tekeningen. We zijn heel erg verwend. ( De foto’s van de juffendag zijn te vinden in het fotoalbum op de site.)
Jammer genoeg gaan enkele kinderen ons ook verlaten. Niek, Joyce en Jette, we vonden het leuk dat jullie bij ons in de klas zaten. Heel veel plezier gewenst op de nieuwe school.
Tenslotte willen wij iedereen een fijne vakantie toewensen. Geniet van de rust, geniet van elkaar en hopelijk…van het mooie weer!