Een brief voor Sinterklaas.

dec 09

Hoornaar, 5 december 2013

Lieve Sinterklaas en Zwarte Pieten,

Wij vonden het heel gezellig, dat jullie bij ons in de klas waren. We schrokken eerst wel even toen wij u niet zagen, maar gelukkig kwam alles goed.
Toen wij de cadeautjes kregen begonnen wij allemaal te juichen. Zo blij waren wij er mee. Wij spelen ook heel graag met playmobile.
´s Middags hebben wij een spelletjescircuit gedaan. Dat was heel erg leuk. Er was van alles en nog wat te doen. Taai taai popjes versieren ( en lekker opeten ), cadeautjes in een schoorsteen gooien, schoorstenen bouwen, “ veertje prik” en nog veel meer.
Wij hopen dat jullie tijdens de storm niet van het dak zijn gevallen. Oh ja en natuurlijk een goede reis terug naar Spanje.

Hartelijke groetjes van groep 2

De kinderen hebben vandaag genoten van alle feestelijkheden en de juffen niet minder. Sinterklaas en de Pieten waren weer erg lief, vonden de kinderen. Eén piet was wel heel bijzonder. Lieke: “ Het pietje, dichtbij Sinterklaas, was de verliefd piet of niet juf? Ze zag er zó mooi uit!” Jelle: “ Ik denk, dat het de danspiet was.”
Alle ouders die ´s middags geholpen hebben, heel erg bedankt!