Dag allemaal

aug 23

Hier het eerste berichtje uit groep 2. In het begin is het best wel een beetje wennen. Maar inmiddels zijn wij een week verder en weten de kinderen al best wel goed hoe het gaat. In de eerste week hebben wij nog niet een uitgebreide werkles gehad. Wel hebben wij al geoefend met het schrijven van onze naam. En we hebben een verjaardagskalender gemaakt. Dat is ook wel nodig, want na de vakantie hebben al verschillenden kinderen hun verjaardag gevierd. De komende twee weken werken wij over “ Naar school gaan.” Er zijn al meerdere foto´s in de klas gemaakt. “ Juf, u lijkt wel de fotograaf.” De eerste foto´s kunnen wij jullie dan ook laten zien. Veel kijkplezier. Wij laten snel weer wat van ons horen.
Hartelijke groetjes van de kinderen van groep 2,
Juf Marleen en juf Marijke.