Bij de kapper

feb 03

Het lijkt er nu dan toch op, dat de winter in begonnen. Inmiddels hebben wij met de kinderen al gewerkt over de winter. Maar ja, toen regende het meer. Maar de kinderen hebben er goed aan gewerkt en nu hebben wij een kapsalon in klas. Het spreekt de kinderen echt aan. Er is van alles mogelijk in onze kapsalon. Wij hebben prima kappers en kapsters.
We zijn enthousiast begonnen met de nieuwe werkjes. En natuurlijk leren de kinderen er ook liedjes over. Wij hebben er één toegevoegd op de site. Veel luisterplezier!
Afgelopen week hebben de kinderen CITO rekenen en taal gemaakt. Wij zullen binnenkort met alle ouders contact opnemen om een afspraak te maken voor een huisbezoek. Wij nemen dan het werk van uw kind mee.
Dat waren de nieuwtjes van deze week. En nu maar hopen, dat wij in het weekend de schaatsen onder kunnen binden.

Groetjes van juf Marleen en juf Marijke.