Avondvierdaagse

jun 30

Gisteravond is de eerste avondvierdaagse begonnen vanuit Hoornaar. Heel wat kinderen uit groep 2 verschenen aan de start. Nadat de burgemeester en Lisanne Bak het lintje hadden doorgeknipt konden de kinderen van start gaan. Het werd een prachtige wandeltocht met heel mooi zomerweer. De kinderen deden ontzettend hun best. Sem uit onze klas zette het op een rennen toen de finish in zicht kwam. Na de finish werd nog een stempel op de stempelkaart geplaatst.
In groep 2 werken wij momenteel over eropuit trekken. De avondvierdaagse sluit daar wel heel goed bij aan.
Er zijn nog meer foto’s gemaakt. U kunt deze binnenkort bekijken in een fotoalbum op de site van de school.
De eerste avond zit erop. Neem voor de komende avonden wel genoeg te drinken mee, want de temperatuur zal oplopen.