Nieuwsbrief 38

Groep 3 t/m 5 Lied 300:1
Groep 6 t/m 8 Opw 609

Schoonmaakavond

Via deze weg wil ik graag de mensen die zich ingezet hebben tijdens de schoonmaakavond bedanken.
Fijn dat er een veel hogere opkomst was in vergelijking met vorig jaar!
We hopen volgend jaar weer op uw hulp te mogen rekenen.

Fancy Fair

Begint het ook al een beetje te kriebelen? Bij mij wel… er verzamelen zich steeds meer mooie prijzen voor het rad van fortuin in de school. Ook de vrijwilligers van de bibliotheek zijn al dagen zoet met het uitzoeken van alle boeken die ingeleverd zijn in de afgelopen periode en de grote pallet met boeken die ze ergens op de kop hebben weten te tikken. Alle boeken (waaronder prachtige informatieboeken) worden voorzien van een klein prijsje waarvoor ze gekocht kunnen worden.
Zorg dus dat er een grote tas mee komt richting de Fancy Fair. Een paar nieuwe boeken voor de zomervakantie is natuurlijk altijd goed!
Kom daarnaast met een lege maag. De ouderraad is druk met de voorbereidingen voor het avondeten. Er zal een frietkraam zijn en er worden broodjes met hamburger gemaakt. Ook kan een toetje, een lekker ijsje of een suikerspin, niet ontbreken.
Dus van harte welkom en neem gerust iemand mee!
16.00-19.30 uur op het schoolplein.

Ouderportaal

Het ouderportaal is vanaf vorige week vrijdag open op cito gebied. Na inloggen kunt u zien wat de resultaten zijn van uw kind. Het kan zijn dat nog niet alle resultaten zichtbaar zijn. Dat heeft te maken met het feit dat je de hele maand juni de tijd hebt om de cito’s af te nemen.

Tijdschriften

Wij zijn op zoek naar kindertijdschriften voor ons leesonderwijs. Mocht u thuis tijdschriften hebben die niet meer gelezen worden, dan zouden wij ze graag op school lezen. Denkt u bijvoorbeeld aan: Donald Duck, TamTam, Freek in het wild, voetbal junior, Quest junior, animal planet junior et cetera. U kunt de tijdschriften inleveren bij Tineke in de oranje krat. Alvast bedankt!

Website

Er staat een fotoalbum op de site van het bezoek van juf Leandra en Klaas op hun trouwdag aan de school.

Data om te onthouden

2 juli juf Wendy jarig