CBS Samen op Weg gecertificeerd

jan 17

Als eerste school in de regio Gorinchem is de CBS Samen op Weg gecertificeerd voor het gebruik van het Elektronisch Leer Dossier. De Samen op Weg voldoet hiermee aan de landelijke (en door de overheid opgestelde) normen om leerlinggevens digitaal uit te wisselen met andere scholen met een certificaat.
Onderstaand bericht staat op de site van het ELD, http://www.lerendoorgeven.nl/eld/default.aspx.
“Na de regio Wageningen-Ede-Veenendaal is in de regio Gorinchem de eerste po-school gekwalificeerd voor gebruik van het ELD. Het is CBS Samen op weg in Hoornaar.
Vrijdag 14 januari 2011 is samen met de heer J. van den Berg alles doorgenomen om de kwalificatie te regelen. De procedures en de techniek is in orde.
Dit betekent dat in de regio Gorinchem in ieder geval uitgewisseld kan gaan worden. CS De Hoven (vo) is namelijk al langer klaar voor het uitwisselen van leergegevens. De gegevens kunnen nu dus via het ELD-postkantoor uitgewisseld worden.”