Het Giessenlanden Schoolvolleybaltoernooi

mrt 24

Woensdag 22 maart was het weer zover , het schoolvolleybaltoernooi in Arkel.
Vorig jaar hadden we ook meegedaan ,dus ook dit jaar waren we weer van de partij.
We moesten 5 wedstrijdjes spelen van 8 minuten tegen andere scholen uit Giessenlanden. Vier partijtjes wonnen we en 1 verloren we . Maar door ons goede puntensaldo werden we toch eerste in de poule, en stonden we in de finale. Nu moesten we tegen de eerste van de andere poule spelen., voor de eerste plaats. Het ging heel goed , we speelde rustig en netjes in drieën. In het begin gingen we gelijk op ,wat waren het spannende minuten. We maakten bijna geen fouten en wonnen de wedstrijd. Dit betekende dat we nummer 1 waren geworden ! We kregen een grote wisselbeker en een medaille. De wisselbeker staat in het lokaal van groep 8 , voor wie ‘m eens wil bekijken.
Omdat we het toernooi hebben gewonnen, moeten we op zaterdag 13 mei , Giessenlanden en onze school vertegenwoordigen op het Provinciale kampioenschap Schoolvolleybal in Benschop. Iedereen is welkom om ons aan te moedigen !
Nicky , Maud, Daan, Iwan en Ties uit groep 8