Groep 7 bij de Zes Molens

mrt 23

Groep 7 is op bezoek geweest bij de ouderen in De Zes Molens. Sommige kinderen vonden het best spannend, want hoe zal dat daar allemaal gaan?! Toen we er waren was deze spanning al snel voorbij, want de ouderen vonden het heel leuk dat we langs kwamen om spelletjes te doen! De kinderen vertelden aan de mensen welk spel ze gingen doen en wat de bedoeling was. Er waren 2 medewerkers van De Zes Molens en Alwin van GIGA die ons hielpen. Dat was fijn, want zij kenden de ouderen al. Het was een hele gezellige middag! In het album staan nog meer foto’s. Een aantal kinderen hebben iets geschreven over deze middag, dit is hieronder te lezen.

Groep 7 is maandag 13 maart naar de Zes Molens geweest. We deden daar spelletjes met de ouderen zoals memory, ganzenbord en mens erger je niet. We moeste van te voren een kaartje voor de ouderen maken als aandenken. Ze waren best vrolijk en deden heel erg leuk mee. We deden leuke spelletjes, ik denk dat dat kwam omdat GIGA het georganiseerd had. GIGA betekent Giessenlanden Inspireert Giessenlanden Activeert. Het was ook anders voor de mensen die er waren, omdat er bijna nooit kinderen spelletjes komen doen!
Groetjes,
Lara, Sophie B. en Jaroah

Namens GIGA, zijn wij met groep 7 naar de 6 molens/wozoco geweest. We gingen met z’n allen op de fiets naar de 6 molens op spelletjes met de ouderen te doen. Toen we er waren gingen we in groepjes zitten en verschillende spelletjes doen zoals memory, mens erger je niet en ganzenbord in het groot. Als bedankje hebben we vooraf al een kaartje gemaakt voor de ouderen. We vonden het erg gezellig en hopelijk de ouderen ook en misschien tot de volgende keer.
Hartelijke groetjes,
Martha & Maartje.

Foto’s in een fotoalbum op de website.