Groep 2 gaat naar groep 3

jul 07

Wat is het afgelopen jaar snel voorbij gegaan! We begonnen dit schooljaar met een groepsfoto bij het speelhuisje. We hebben er nu weer één gemaakt. Wat zijn jullie allemaal groot geworden. De zomervakantie staat al weer voor de deur. We hebben inmiddels ook zomerse temperaturen. We hebben gisteren dan ook een heerlijk yoghurtijsje gemaakt. Een ijsje met aardbeien, frambozen en banaan. Eerst hebben wij alle ingrediënten in de blender gedaan. Vervolgens deed de ijsmachine de rest. En smullen maar. Tja, we hebben dan ook de laatste weken over ijs gewerkt. Dat kwam dus goed uit.
We wensen jullie allereerst een hele fijne vakantie toe. In groep 2 zitten 23 kinderen. Zij gaan na de zomervakantie allemaal naar groep 3. Heel veel plezier gewenst. Jullie komen toch wel af en toe vertellen hoe het is in groep 3?

Hartelijke groetjes van juf Marleen en juf Marijke.