Verjaardag juf Mariëtte

apr 18

Dinsdag 16 april heb ik mijn verjaardag gevierd in de klas.
Wat een geweldige dag is het geweest!!!
De kinderen waren prachtig verkleed naar school gekomen.
Spidermannen, tijgers, zeemeerminnen, piraten, een cowboy, een politieagent en een boef, Elsa’s,
een koe, een K3 meisje, een prinses, een brandweerman, een minion, Sky van Paw Patrol, een unicorn
en een haai!
De kinderen hebben prachtig gezongen! Daarna kwamen de kadootjes. Werd er wel een beetje verlegen van. Zo ontzettend verwend! Héél hartelijk dank allemaal!
Daarna gingen we spelletjes doen. Sjoelen, watjes blazen, snoepjes opzuigen met een rietje, hoge toren maken met bekertjes, chips/verkleedspel met dobbelsteen en een klein kleurplaatje maken over verjaardag. Een lekker cakeje ging er daarna wel in. Met of zonder slagroom en een verse aardbei! Heerlijk buitenspelen daarna in je rol als…..
Deze dag hebben we ook nog gedanst op “haaienalarm” en K3.
De afsluiting was een spelletje op het plein. Zoeken naar dezelfde sticker, op doosje en kaartje.
Het was een zeer geslaagde dag! Nogmaals dank allemaal voor de verwennerij!!!
De foto’s en twee filmpjes staan in het fotoalbum.