Bezoek supermarkt Plus te Leerdam

mrt 21

Groep 1 werkt over de supermarkt en heeft daarom vanmorgen een bezoek gebracht aan de supermarkt in Leerdam. De supermarkt is van de ouders van Sophie Teeuw uit groep 1. Alle kinderen mochten kijken waar de flessen heengaan nadat ze in de machine ingeleverd zijn. In het magazijn stonden zakken vol met flessen die ingeleverd waren. Ook mocht er een kijkje genomen worden in de hele grote koelkasten van de winkel en konden ze ook voelen hoe koud het er wel was. Alle kinderen kregen een tasje met een mandarijn en een donut. en vleeswaren. Ze mochten inkopen gaan doen om pannekoeken te kunnen gaan bakken. Ze mochten de boodschappen zelf scannen bij de kassa en kregen een echte kassabon. Al met al een leerzame ochtend. Bedankt familie Teeuw voor de gastvrijheid!