Stage leerkrachten

De CBS Samen op Weg heeft een samenwerkingsovereenkomst met de Marnix Academie te Utrecht. Dat wordt een partnerschap genoemd. Dit betekent dat er jaarlijks stagiairs op de school te vinden zijn uit verschillende opleidingsjaren van de Marnix Academie. Als team van de CBS Samen op Weg vinden we het namelijk belangrijk dat aankomende leerkrachten de kans krijgen om het vak te leren.

Voordat een stagiair start vindt er altijd eerst een gesprek plaats met de Intern Coördinator Opleider (ICO), Marja van de Wetering. Tijdens dat gesprek zal er informatie gegeven worden over de school, lopen we een rondje door de school en ontmoet je je mentor.

Voor contact: marja@cbssamenopweg.nl

Stage onderwijsassistenten

De CBS Samen Op Weg is een erkend leerbedrijf. Dit betekent dat wij onderwijsassistenten (bij voorkeur BOL-studenten) mogen opleiden op onze school. Wij vinden het belangrijk dat onderwijsassistenten de kans krijgen om het vak in de praktijk te leren.

Voor het schooljaar 2023-2024 hebben wij helaas geen stageplaatsen meer beschikbaar.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Paula de Jong-Buizert

paula@cbssamenopweg.nl